torsdag 27. november 2008

Hvordan å få lesere, del 2

I går snakket Magnus og jeg om hvordan vi kunne få flere ukjente lesere til bloggen vår. Han hadde oppdaget at hvis han i blogginnlegget hadde med visse ord, som f.eks. Skjedsmo Bowling, ville folk søke på google etter Skedsmo Bowling og få hans blogg som første treff. Det vil jeg prøve nå. Det som følger er ord og fenomener jeg tror vil bli søkt på:

Alnabru Go kart
Grønland skredder
Sinsen bokhandel
Asker motorsykkel
Bærum elektriker
Majorstua café
Hønefoss svømmehall
Sentrum bowling
Grorud moped
Hammerfest taxi
Ytrearna pizza
Enebakk urmaker
Lillestrøm video
Harstad camping
Askim auto
Skjønhaug plakat
Hemnes markiser
Øyeren optikk
Rømskog kommunestyre
Øgderen fylkesmann
Oppegård håndverker
Siggerud bordell
Kråkstad klesbutikk
Langhus byggmaker
Verpet rimi
Pepperstad båtbygger
Vestby uthus
Bomannsvik eiendomsmegler
Skattum plateforretning
Skytta leirdue
Kløfta BH
Rotnes soft gun
Maura paint ball
Eidsvoll advokat
Minnesund reklame
Prestegardshagan blasfemi
Tangen boksesenter
Skreia bukser
Kolbu annonse
Bøverbu kirke
Stord amfisenter
Tysnes bilforhandler
Fitjar bluse
Bømlo fagforening
Hunndalen
Gjøvik homsebar
Fulseberget turforening
Moelv kajakk
Biri bensinstasjon
Aurland baguette
Voss NRK
Hamlagrøvatnet lokal-TV
Granvin TV Norge
Ulvik jakt og fiske
Stanghelle turist
Dale elektriker
Tysso låssmed
Valestrandsfossen bomstasjon
Eidslandet tinghus
Fotlandsvåg kart
Lindås fitte
Manger spise
Eivindvik veikro
Hjønnevåg asfalt
Askvoll delikatesse
Florø snekker
Førde sminke
Måløy kalosjer
Ulsteinvik leggvarmere
Fosnavåg lokalavis
Ålesund fotball
Lauvskoghaugen frisørsalong
Skjerseteelva parabol
Stakkvikneset riks TV
Hammarneset godteri
Småneset kino
Taren teater
Krekvikbogen valen
Røvikhammaren hotell
Jamtlandet bukseseler
Stjørdal flyplass
Hommelvik minibank
Børsa gitar
Søberg casting
Øysand modell
Klæbu data
Malvik ordfører
Steinsberga deltidsjobb
Værnes bilutleie
Levanger kiosk
Eidsbotn fest
Frosta støvler
Kopperå briller
Meråker internett
Tøyta sjekking hasj
Storkråka bar
Svartelva øl
Løding vinmonopol
Strandelva karaoke
Storvollen dataspill
Skivika konsert
Vestbyen fiolin
Løding rema
Oddan Joker

9 kommentarer:

Karen sa...

Kreativt!

Hvis du registrerer deg på www.blogpatrol.com, så kan du få en besøksteller på bloggen din og se hva folk har søkt på for å finne din blogg.

Anonym sa...

Jeg skulle finne info om Hemnes markiser og nå har jeg vært på bloggen din i to timer og lest alt du har skrevet!

Anonym sa...

Jeg skulle finne info om Aurland baguette og nå har jeg vært på bloggen din i en time og lest alt du har skrevet!

Anonym sa...

Jeg skulle finne info om Fosnavåg lokalavis og nå har jeg vært på bloggen din i en time og lest alt du har skrevet!

Anonym sa...

Jeg skulle finne info om Klæbu data og nå har jeg vært på bloggen din i fire timer og lest alt du har skrevet!

Anonym sa...

Jeg skulle finne info om Alnabru Go kart og nå har jeg vært på bloggen din i hele kveld og lest alt du har skrevet!

Anonym sa...

Jeg skulle finne info om Slattum planteforretning og ble skuffet da jeg bare fant en intetsigende blogg.

Hans Christian sa...

Til Lars, Thomas, Arild, Hånd, Finbru og Harris: Jeg kan ikke gi dere infoen dere er ute etter, men jeg kan gi dere så mye mer. Nei, det kan jeg ikke.

Petter sa...

Gode tips! MEn folk blir kanskje ikke så lenge på bloggen hvis de ikke finner det de søkte etter? Jeg lenket til deg her fordi jeg fant dette innlegget på google: http://bloggeblogging.blogspot.com/2009/06/hvordan-fa-lesere-til-bloggen.html