mandag 3. november 2008

Min verste time

I dag skjedde det noe lite hyggelig.

Vi snakket om seksordsfortellinger i timen, og skulle presentere de fortellingene vi likte minst. Da det var min tur, sa jeg et eksempel som alt hadde blitt tatt. To sekunder senere fant jeg meg i midten av en mobbering som minnet mistenkelig mye om en fisering. Klam og vondtluktende (sitat Mads).

Folk lo, jeg lot som jeg lo, folk lo videre, jeg begynte å skjelve, folk falt av stolene, jeg gikk inn i Word for å skrive til rektor om at jeg ville slutte, folk humret fortsatt, jeg var allerede på vei hjem.

Tenk over dette. Du vet hvem jeg mener, Jon.

4 kommentarer:

Jon sa...

Tre sekunder! Du gjentok det tre sekunder etter! Setningen din ble sagt tre sekunder tidligere!

Hans Christian sa...

Lite visste Jon at livet hans lagget med ett sekund.

Unknown sa...

Jeg forlot henne. Litt trist igrunn.

Hans Christian sa...

Jeg forsov meg. Hun forspiste seg på grossistsmør.